پیتزا و انواع فست فود ، جزو پر مصرف ترین غذا ها در دنیا هستند.این غذا ی لذیذ و خوشمزه را هر کشور به روش مختلفی تهیه و سرو میکنه. برای مثال مکزیک. ما شما را با روش مکزیکی آن آشنا میکنیم.در این روش از سس سالسا و پنیر مخصوص مکزیکی تهیه شده است.اگر به طرز تهیه ی این غذا علاقه دارید مقاله آشپزی ما را دنبال کنید.

طرز تهیه پیتزا مکزیکی
مواد لازم برای تهیه پیتزا مکزیکی
۱/۲ پیمانه گوشت گاو چرخ کرده

۱ پیاز متوسط ​​خرد شده

۱ عدد سیر خرد شده

۱ قاشق غذاخوری پودر فلفل قرمز

۱ فنجان پنیر چدار خرد شده

۱ فنجان پنیر مونتری جک خرد شده

۲ پیاز سبز

۲ عدد گوجه فرنگی خرد شده

۱/۴ فنجان فلفل سبز تند ریز خرد شده

۱/۴ فنجان خامه ترش (اختیاری)

طرز تهیه پیتزا مکزیکی
گام اول: فر را تا ۳۵۰ درجه فارنهایت (۱۷۵ درجه سانتیگراد) گرم کنید. سینی پخت را چرب کنید . گوشت گاو ، پیاز و سیر را در یک قابلمه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید.

گام دوم : سپس طبخ کنید تا گوشت گاو قهوه ای شود. چربی را تخلیه کنید. گوشت را با پودر فلفل ، زیره ، پاپریکا ، نمک و فلفل طعم دار کنید.

گام سوم : سینی ها را از فر خارج کنید و بگذارید کمی خنک شود. نیمی از سس سالسا را ​​روی هر خمیر پخش کنید. هر پیتزا را با نیمی از پنیرهای چدار و مونتری جک بپوشانید.

گام چهارم : حالا نیمی از گوجه فرنگی ها ، نیمی از پیازهای سبز و نیمی از برش های فلفل سبز تند را روی هر کدام قرار دهید.

گام پنجم: در هر سینی پخت یک عدد خمیر پیتزا قرار دهید، و با یک لایه لوبیا سرخ شده بپوشانید. نیمی از گوشت را روی هر کدام پخش کنید و به مدت ۱۰ دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید.

گام ششم : پیتزا ها را به فر برگردانید و ۵ تا ۱۰ دقیقه دیگر آنرا بپزید تا پنیر ذوب شود. از فر خارج کنید و بگذارید کمی خنک شود قسپش هر کدام را به ۴ قطعه تقسیم کنید.

پنجشنبه 23 آبان 1398
بؤلوملر :