خرید بک لینک معتبر از وب سایت هایی با رتبه بالا و مورد تایید گوگل چه تاثیری بر سئوی سایت خواهد گذاشت؟ به طور کلی خرید بک لینک گزینه مناسبی برای ارتقای سئوی وب سایت نیست و گوگل به سرعت متوجه آن خواهد شد. وب سایت هایی که از این طریق اقدام به بهبود سئوی سایت می کنند با جریمه های سنگین از جانب گوگل مواجه خواهند شد. اما خرید بک لینک معتبر می تواند تا حدودی مشکل را حل کند و علاوه بر اینکه تاثیر مثبتی در بهبود رتبه سایت شما خواهد گذاشت مورد جریمه گوگل نیز قرار نخواهید گرفت.

 

خرید بک لینک معتبر

بک لینک چیست ؟

خرید بک لینک معتبر , بایدها و نباید های خرید بک لینک از نگاه گوگل ! سئوکاران از خرید بک لینک معتبر و تاثیر آن در بهبود سئوی سایت مطلع هستند. بهتر است قبل از شروع مطلب به تعریفی دقیق از بک لینک بپردازیم. به زبان ساده بک لینک به معنی لینک هایی است که یک سایت دیگر به سایت شما می دهد. به عبارتی دیگر بک لینک به معنی معرفی وب سایت شما از طریق یک وب سایت دیگر ه گوگل است. طبیعتا هر چه وب سایت مقابل از جایگاه و ارزش بیشتری نزد گوگل برخوردار باشد در افزایش اعتبار شما نیز تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

 

روش ساخت بک لینک

لینک سازی طبیعی
لینک سازی طبیعی به روشی گفته می شود که بک لینک از طریق تولید محتوا , رپورتاژ آگهی و … برای وب سایت شما تولید می شود. این روش از لینک سازی نیازمند گذر زمان است اما برای گوگل بسیار ارزشمند تلقی می شود.

خرید بک لینک
خرید بک لینک نیز یکی از روش های لینک سازی محسوب می شود اما به طور کلی خرید بک لینک برای گوگل خوشایند نیست زیرا به سرعت پولی بودن آن را تشخیص می دهد و وب سایت شما را جریمه می کند. اما گوگل یک راه در رو برای این موضوع قرار داده که می توان به نحو احسن از آن استفاده کرد. و آن هم خرید بک لینک از وب سایت های معتبر و با رنک بالاست.

در سال های اخیر خرید بک لینک معتبر از وب سایت هایی با رتبه بالا بسیار باب شده و تبدیل به ترفندی برای تغییر جایگاه سایت نزد گوگل شده است. اما خرید بک لینک باید از چه سایت هایی باشد؟

 

سه قانون مهم در خرید بک لینک معتبر

مرتبط باشد

اولین قانونی که در مورد خرید بک لینک وجود دارد این است که باید از سایتی بک لینک را بخرید که در حوزه فعالیت شماست. به طور مثال اگر فعالیت وب سایت شما در حوزه دیجیتال مارکتینگ است نمی توانید برای خرید بک لینک به سراغ وب سایتی بروید که در حوزه نجوم فعالیت می کند. زیرا هیچ نوع ارتباط معنایی با یکدیگر ندارند و گوگل نمی تواند ارزشی برای این بک لینک قائل باشد.

معتبرتر باشد

دومین قانونی که در مورد خرید بک لینک وجود دارد و باید آن را مد نظر قرار دهید این است که به سراغ وب سایتی بروید که رتبه بالاتری از شما دارد. این مساله می تواند به افزایش اعتبار شما کمک کند. زیرا گوگل برای آن وب سایت جایگاه ویژه ای قائل است و اگر او وب سایت دیگری را معرفی کند گوگل توجه بیشتری به آن می کند. متاسفانه برخی از سئوکاران این قانون مهم را نادیده می گیرند و به سراغ وب سایت هایی که می روند که فقط با حوزه فعالیت آن ها مرتبط باشد و به رتبه آن اهمیت نمی دهند. و برخی دیگر از سئوکاران برعکس عمل می کنند. به این معنی که تنها به رتبه توجه می کنند و حوزه فعالیت را نادیده می گیرند.تصور می کنند که تنها رتبه و رنک بالا ملاک است. در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است.

انتخاب انکرتکست مناسب باشد

به کلمه ای که آن را لینک دار می کنید توجه کنید. این سومین قانون در خرید بک لینک معتبر است. به هیچ عنوان نمی توانید کلمات عمومی مانند ” اینجا را بخوانید ” , ” ادامه مطلب ” , ” بیشتر بدانید ” و … را به عنوان کلمه کلیدی لینک دار کنید. بلکه باید کلمه و انکر تکستی را انتخاب کنید که جزو کلمات کلیدی محسوب می شود و می خواهید که با آن کلمه در نتایج اول گوگل ظاهر شوید.
عدم رعایت هر کدام از این سه قانون می تواند علاوه بر اینکه کار شما را بی ارزش کند و توسط گوگل جریمه شوید بلکه می تواند نتیجه بالعکس دهد و رتبه فعلی سایت شما را نیز بیشتر از گذشته کاهش دهد. امروزه انجام سئو بسیار پیچیده تر از گذشته شده و تبدیل به امری حساس شده است.

 

خرید بک لینک

 

پلتفرم هایی برای خرید بک لینک معتبر

در این بخش قصد داریم چند پلتفرم خوب را برای خرید بک لینک معتبر به شما معرفی کنیم.

 

Cubo

پلتفرم Cubo از پلتفرم های خرید بک لینک معتبر است که قابلیت های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از این ویژگی های لینک برگشتی است. لینک برگشتی موجب افزایش رتبه شما در گوگل می شودو این امکان را پلتفرم Cubo در اختیار شما قرار می دهد.
شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این پلتفرم استفاده کنید و در بخش داشبورد تمام اطلاعات مانند رشد لینک های برگشتی , کلمات کلیدی , هزینه ها و فهرست بندی را مشاهده کنید. همچنین مشاهده صفحه لندینگ و صفحه ای که لینک برگشتی به سایت شما در آن قرار گرفته نیز امکان پذیر است. شما می توانید روند رشد وب سایت خود را نیز به صورت یک فایل pdf دریافت کنید.

 

لینکیار

لینکیار پلتفرم دیگری برای خرید بک لینک معتبر می باشد که دارای امکاناتی از جمله خرید و فروش رپورتاژ و بک لینک است. این پلتفرم می توانند گزینه مناسبی برای وب مستران در جهت افزایش رتبه و سئوی وب سایت شان باشد. پلتفرم لینکیار می تواند بک لینک های معتبر برای وب سایت شما بگیرد.

 

بکوریتی

پلتفرم بکوریتی در حال حاضر بیش از 830 وب سایت و بیش از 100/000 وبلاگ دارد. این پلتفرم که جزو برترین پلتفرم های ایران محسوب می شود 550 سرور و 650 مدیر وب سایت دارد که با دارا بودن حدود 4000 نفر بازاریاب توانسته رتبه 569 را به دست بیاورد. سئوکاران و مدیران وب سایت می توانند با خرید بک لینک معتبر از بکوریتی گامی مهم در افزایش سئوی وب سایت خود داشته باشند.

 

گوگل چگونه خرید بک لینک را تشخیص می دهد؟

ربات های گوگل بسیار هوشمند عمل می کنند و روزانه با بررسی و ایندکس کردن وب سایت های مختلف می توانند فروشنده های بک لینک را شناسایی کنند. البته نا گفته نماند که برخی از این سایت ها نیز توسط رقیبان به گوگل معرفی شده و توسط او جریمه می شوند. اگر گوگل متوجه فروش بک لینک توسط یک وب سایت شود هم او و هم دریافت کننده بک لینک را جریمه می کند.

 

بک لینک | نکات مهم در خرید بک لینک معتبر

اگر صبر زیادی ندارید و نمی خواهید که با یک برنامه ریزی بلند مدت به اهداف خود برسید و تمایل دارید که با خرید بک لینک راه صد ساله را یک شبه بروید بهتر است که قبل از اقدام به این کار نکات زیر را بخوانید تا با کمترین ریسک مواجه شوید.

 

توجه به تعداد بک لینک ها در بازه زمانی

یکی از مواردی که به شدت مورد توجه و تمرکز گوگل است تعداد بک لینک ها در یک بازه زمانی مشخص است. به طور مثال شما نمی توانید در یک روز 1000 بک لینک را برای سایت خود ثبت کنید. این کار موجب می شود که سایت شما به سرعت اسپم شود و گوگل جریمه بسیار سنگینی را برای آن در نظر بگیرد. خرید بک لینک معتبر نوعی سئوی کلاه خاکستری به شمار می رود. انجام این نوع از سئو بر روی لبه تیغ راه رفتن است زیرا هر زمان ممکن است گوگل مچ شما را بگیرد و … !

 

عدم خرید بک لینک از مزارع لینک

از سایت هایی که به عنوان مزرعه لینک معرفی می شوند بک لینک نخرید. چگونه می توان متوجه شد که یک سایت تبدیل به مزرعه لینک شده یا خیر؟ شما می توانید سایت را بررسی کنید و اگر مشاهده کردید که تعداد زیادی بک لینک در آن ثبت شده باید از آن پرهیز کنید. زیرا بک لینک های شما هیچ گونه ارزشی نخواهند داشت و باز هم ممکن است مورد جریمه گوگل قرار بگیرید.

 

قانون اول را فراموش نکنید!

باز هم اولین قانون خرید بک لینک معتبر را به شما یادآوری می کنیم و آن هم خرید بک لینک معتبر از وب سایت های مرتبط است. زیرا برای گوگل هیچ معنی و مفهومی ندارد که یک وب سایت در حوزه نجوم به وب سایتی با حوزه دیجیتال مارکتینگ لینک بدهد. اگر این قانون را رعایت نکنید عواقب آن دامن گیر شما خواهد بود.

برخی از وب سایت ها وجود دارند که به طور عمومی اقدام به فروش بک لینک می کنند. فعالیت این وب سایت ها بسیار گسترده است و معمولا به زودی توسط گوگل شناسایی می شوند. پس از خرید بک لینک از آن ها پرهیز کنید.

یکشنبه 4 اسفند 1398
بؤلوملر :